Regulamin Sklepu Internetowego www.zepter.pl
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.zepter.pl (dalej: Serwis), w tym sklep internetowy dostępny w Serwisie pod tym samym adresem (dalej: Sklep on-line), prowadzony jest przez Zepter International Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000107635, akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 526-020-01-87, REGON: 011524677, BDO: 000007976, kapitał zakładowy: 224.500 zł, zwaną dalej Usługodawcą, Sprzedawcą lub Zepter INTL Poland.
2. Dane kontaktowe Zepter INTL Poland:
a) adres pocztowy: Zepter International Poland sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa,
b) numer telefonu: (22) 565 84 84, 565 80 00, Infolinia: 22 230 99 40,
c) e-mail: info@zepter.com.pl
3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną jak i warunki ich świadczenia przez Zepter INTL Poland w Serwisie, w tym w Sklepie on-line.
4. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją usług wskazanych w Regulaminie jest Zepter INTL Poland. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatności.
II. DEFINICJE
www.zepter.pl/Serwis – prowadzony przez Zepter INTL Poland serwis internetowy dostępny pod adresem www.zepter.pl;
Sklep on-line / Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Zepter INTL Poland za pośrednictwem Serwisu pod adresem: www.zepter.pl;
Sprzedawca / Usługodawca / Zepter INTL Poland – Zepter International Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000107635, akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 526-020-01-87, REGON: 011524677, BDO: 000007976, kapitał zakładowy: 224.500 zł;
Program Zepter Club – zorganizowany przez Zepter INTL Poland na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej program rabatowo-lojalnościowy obejmujący programy Zepter Club BCL i Zepter Club ZCL , oferujący przywileje dla Uczestników Programu określone w Regulaminie i Regulaminie Zepter Club ZCL;
Zamówienie – oświadczenie woli kupującego Użytkownika, złożone w Sklepie. Zamówienie określa: dane kupującego, rodzaj i liczbę Produktów, formę płatności, sposób i miejsce dostawy Zamówienia;
Umowa sprzedaży – Zamówienie potwierdzone przez Sprzedawcę zgodnie z Regulaminem;
Cena – Cena regularna albo Zepter Club Cena;
Cena regularna – cena Produktu bez rabatów / promocji w Sklepie, podana w złotych polskich, zawierająca podatek od towarów i usług (VAT);
Zepter Club Cena (Cena klubowa)– obniżona cena Produktu w Sklepie, podana w złotych polskich, zawierająca podatek od towarów i usług (VAT), przyznana Użytkownikowi – uczestnikowi Programu Zepter Club, zgodnie z Regulaminem Programu Zepter Club;
Użytkownik – podmiot odwiedzający Serwis i zainteresowany s/korzystaniem z usług on-line oferowanych w Serwisie lub zarejestrowany w Serwisie i korzystający z niego po zalogowaniu - Konsument, Przedsiębiorca albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta;
pełnoletnia osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, zamieszkała w Polsce, mogąca we własnym imieniu zaciągać zobowiązania, dokonującą z Zepter INTL Poland czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce, która nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a także osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność do skutecznego zaciągania zobowiązań, które mają siedzibę w Polsce;
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce, zawierająca umowę sprzedaży Produktów bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Regulamin – niniejszy regulamin;
Rejestracja – zawarcie przez Użytkownika umowy o świadczenie usług dostępu do Serwisu (tj. dostępu do Konta) na warunkach określonych w Regulaminie; w celu Rejestracji Użytkownik podaje swoje dane i akceptuje Regulamin.
Konto – wyodrębnione miejsce w systemie teleinformatycznym Serwisu udostępnione nieodpłatnie zarejestrowanemu Użytkownikowi przez Zepter INTL Poland, w ramach którego Użytkownikowi, w zależności od statusu, (np. tego, czy jest się Uczestnikiem Programu Zepter Club) umożliwiony jest m.in. dostęp do historii Zamówień, udzielonych zgód marketingowych, edycji danych, śledzenia Zamówienia, zapraszania do Zepter Club, usunięcia Konta; Konto w Serwisie dostępne jest dla Użytkownika po zalogowaniu się do Serwisu poprzez podanie adresu e-mail Użytkownika i Hasła;
Hasło – poufny ciąg znaków wybranych przez Użytkownika przy logowaniu do Konta, niezbędny w celu uzyskania dostępu do Konta w Serwisie i korzystania z jego zasobów;
Umowa – zawarta przez Użytkownika umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Zepter INTL Poland w ramach Serwisu na warunkach wskazanych w Regulaminie;
Newsletter - odrębna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Zepter INTL Poland polegająca na przesyłaniu na wskazany przez Użytkownika adres e-mail zamówionych przez Użytkownika cyklicznych informacji handlowych;
Marketingowy kontakt telefoniczny– odrębna usługa (aktywowana po wpisaniu numeru telefonu i np. kliknięciu przycisku potwierdzającego chęć zamówienia rozmowy telefonicznej w formularzu on-line) świadczona przez Zepter INTL Poland, polegająca na zadzwonieniu do Użytkownika na wskazany przez niego w formularzu numer telefonu;
Produkt/y – dostępne w Sklepie produkty / towary (rzeczy ruchome), które są lub mogą być przedmiotem Zamówienia:
Dni robocze– dni od poniedziałku do piątku, od 9.00 – 18.00, prócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce, z uwzględnieniem odmiennych godzin w Dni robocze względem dostawy;
Polityka Prywatności – dokument opisujący zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych Użytkowników Serwisu;
Polityka Cookies (Deklaracja plików cookies) – dokument wskazujący m.in. zasady wykorzystywania plików cookies w Serwisie jak i ich rodzaje.
- WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Regulamin stosuje się do wszelkich usług świadczonych drogą elektroniczną przez Zepter INTL Poland w ramach Serwisu.
- Niektóre usługi mogą przewidywać odrębne zasady korzystania, zawarte w odrębnych regulaminach (np. Regulamin Programu Zepter Club). Postanowienia takich odrębnych regulaminów stosuje się w pierwszej kolejności, przed Regulaminem.
- Zepter INTL Poland nieodpłatnie udostępnia Użytkownikowi Regulamin przed zawarciem Umowy, a także na jego żądanie, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
- W celu korzystania przez Użytkownika z Serwisu i jego zasobów, niezbędne jest, aby Użytkownik posiadał:
- urządzenie z aktywnym dostępem do Internetu w sposób zapewniający transmisję danych, i zainstalowaną wybraną przez Użytkownika przeglądarką internetową (np. Chrome itd. - zalecana jest najnowsza wersja) umożliwiającą obsługę plików cookies jak i Javascript,
- aktywny e-mail – w przypadku, gdy Użytkownik chce zapisać się do Newslettera, dołączyć do Zepter Club lub skorzystać z formularza rejestracyjnego, kontaktowego / marketingowego,
- aktywne Konto w Serwisie – w celu korzystania ze Sklepu, zapraszania do Programu Zepter Club,
- aktywny numer telefonu – gdy Użytkownik zamawia rozmowę telefoniczną z Zepter INTL Poland lub podaje swój numer telefonu w celu skorzystania z zasobów Serwisu.
- Zepter INTL Poland informuje, że Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu Użytkownika. Serwis korzysta z różnych rodzajów plików cookie. w dowolnej chwili można zmienić lub wycofać udzieloną zgodę na pliki cookies poprzez kliknięcie oznaczenia w dolnym lewym rogu witryny. Pliki cookie są wykorzystywane w celach wskazanych w Polityce cookies. Szczegółowe zasady wykorzystywania przez stronę www cookies znajdują się w Polityce cookies.
- [RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, W TYM NEWSLETTER]
- Do zawarcia Umowy między Użytkownikiem a Zepter INTP Poland dochodzi z chwilą dokonania rejestracji przez Użytkownika w Serwisie, tj. założenie Konta.
- Użytkownik w celu założenia Konta rejestruje się z wykorzystaniem formularza dostępnego w Serwisie.
- W trakcie rejestracji Użytkownik może również dobrowolnie i nieodpłatnie przystąpić do Programu Zepter Club zgodnie z Regulaminem Programu Zepter Club.
- Użytkownik nie może przekazywać Hasła do Konta w Serwisie osobom trzecim.
- Zarejestrowany Użytkownik ma możliwość m.in.:
- dostępu do statusu i historii Zamówień;
- zamówienia Produktu;
- zmiany swoich danych;
- zmiany swojego hasła;
- Po dokonaniu rejestracji Użytkownik otrzyma na podany adres e-mail link potwierdzający rejestrację. Z chwilą zalogowania się w Serwisie po Rejestracji - zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta, a Użytkownik uzyskuje możliwość dostępu do Konta i dokonywania m.in. zmian podanych podczas rejestracji danych.
- Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Jej rozwiązanie następuje z chwilą usunięcia Konta.
- Podczas procesu rejestracji Użytkownik ma obowiązek podania swoich prawdziwych danych, zapoznania się i akceptacji Regulaminu.
- W ramach Serwisu dla Użytkownika świadczone są następujące usługi on-line:
- formularz kontaktowy / marketingowy on-line,
- Newsletter,
- Konto, umożliwiające dostęp do zasobów Sklepu, po rejestracji Konta,
- możliwość korzystania z Programu Zepter Club, po rejestracji Konta i przystąpieniu do Programu Zepter Club (zgodnie z Regulaminem Programu Zepter Club).
- Użytkownik ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę bez podania przyczyny np. drogą mailową na adres: info@zepter.com.pl poprzez złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy. Po otrzymaniu przez Zepter INTL Poland oświadczenia, Konto Użytkownika w Serwisie zostaje usunięte niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni od otrzymania wypowiedzenia Umowy dostępu do Serwisu, a wraz z nim wszelkie dane Użytkownika. W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Użytkownika oraz w konsekwencji - usunięcia Konta, jakiekolwiek uiszczone opłaty nie podlegają zwrotowi w całości ani w części.
- W celu aktywowania zapisu na Newsletter, Użytkownik zostanie poproszony o potwierdzenie chęci otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail przesłanej przez Zepter INTL Poland na podany przez Użytkownika adres e-mail w celu potwierdzenia zapisu oraz weryfikacji poprawności informacji podanych podczas zapisywania się do Newslettera. W przypadku gdy Użytkownik nie potwierdzi zapisu do Newslettera w ciągu 7 dni od dnia przesłania przez Zepter INTL Poland maila z prośbą o potwierdzenie zapisu do Newslettera, dane podane przez Użytkownika w celu zapisania się do Newslettera zostaną usunięte, a link potwierdzający zapis do Newslettera będzie nieaktywny. Umowa dotycząca wysyłki Newslettera zostaje zawarta na czas nieoznaczony, po potwierdzeniu przez Użytkownika zapisu na Newsletter. Zgodę na otrzymywanie Newslettera można cofnąć w każdej chwili, bez podania przyczyny, np. przesyłając do nas informację np. e-mail na adres: info@zepter.com.pl lub klikając w link rezygnacji z Newslettera umieszczony w jego treści. Korzystanie z Newslettera jest nieodpłatne.
- W celu aktywowania zapisu do Programu Zepter Club, Użytkownik (uczestnik Programu) lub zaproszona do Programu Zepter Club przez takiego Użytkownika osoba - zostanie poproszony/a o potwierdzenie chęci uczestnictwa poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail przesłanej przez Zepter INTL Poland na udostępniony w tym celu Zepter INTL Poland adres e-mail, w celu potwierdzenia możliwości zapisu oraz weryfikacji poprawności informacji podanych podczas zapisywania siebie lub innych osób do Programu Zepter Club. W przypadku nie potwierdzenia zapisu do Programu Zepter Club w ciągu w ciągu 7 dni od dnia przesłania przez Zepter INTL Poland maila z prośbą o potwierdzenie zapisu do Programu Zepter Club, dane podane przez Użytkownika w celu zapisania się do Programu zostaną usunięte, a link potwierdzający zapis do Programu będzie nieaktywny. Umowa dotycząca Programu Zepter Club zostaje zawarta na czas nieoznaczony, po potwierdzeniu przez Użytkownika zapisu do Programu. Zgodę na zapisanie się do Programu Zepter Club można cofnąć w każdej chwili, bez podania przyczyny, np. przesyłając do nas informację np. e-mail na adres: info@zepter.com.pl. Korzystanie z Programu jest nieodpłatne. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Zepter Club można znaleźć w Regulaminie Programu Zepter Club.
- Zamówienia mogą być składane przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Do składania Zamówień w Sklepie uprawniony jest wyłącznie Użytkownik z Kontem.
- Ceny podane w Sklepie przy Produkcie są podane jako cena brutto (z podatkami), w złotych polskich, bez kosztów dostawy i innych opłat dodatkowych (o ile dotyczy).
- Całkowita cena Zamówienia to cena Produktu z podatkami + koszt dostawy, ew. informacja o wszelkich innych dodatkowych płatnościach do poniesienia tytułem zakupu Produkt w Sklepie (o ile dotyczy) z uwzględnieniem np. indywidulnego dostosowania ceny z uwagi na uczestnictwo w programie lojalnościowym, w którym uczestnikom oferowane są korzyści w postaci obniżenia ceny Produktu – cena jest ustalana wówczas indywidualnie na podstawie automatycznie podjętej decyzji z uwagi na uczestnictwo w programie lojalnościowym (o ile dotyczy), która jest podawana w Podsumowaniu Zamówienia przed finalizacją zakupów tj. kliknięciem przycisku Zamawiam i płacę. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wysyłane jest na adres e-mail podany przez Użytkownika.
- Do zakupionego Produktu dołączane są wszelkie wymagane dokumenty, w tym karta gwarancyjna (o ile dotyczy), dokumenty księgowe potwierdzające dokonanie zakupu.
- Zamówienie może złożyć wyłącznie Użytkownik z Kontem, w tym po zalogowaniu się do niego w Serwisie.
- Złożenie Zamówienia następuje poprzez:
- wybór Produktu i jego dodanie do elektronicznego koszyka,
- przejście do elektronicznego koszyka,
- wskazanie danych adresowych, w tym danych kupującego Użytkownika, wybór opcji wysyłki i metody płatności,
- przejście dalej do podsumowania Zamówienia – sprawdzenie treści Zamówienia w wyświetlonym w witrynie internetowej Sklepu podsumowaniu, orz złożenie obligatoryjnych oświadczeń – o zapoznaniu się i akceptacji treści Regulaminu, a następnie kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”,
- potwierdzenie złożenia Zamówienia wysyłane jest na maila wskazanego przez kupującego Użytkownika.
Przesłanie maila z potwierdzeniem złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży zgodnie z danymi zawartymi w potwierdzeniu Zamówienia.
4. Po dokonaniu płatności i jej prawidłowym zaksięgowaniu kupujący otrzymuje informację, o której mowa w ust. 3 powyżej. Wysłanie przedmiotowej informacji przez Sprzedawcę równoznaczne jest z zawarciem Umowy sprzedaży w brzmieniu zgodnym z danymi zawartymi w wiadomości Sprzedawcy.
5. W zakresie każdej z zawieranych za pośrednictwem Sklepu Umów sprzedaży jej integralną część jako załącznik stanowi Regulamin – w brzmieniu obowiązującym w momencie składania Zamówienia przez kupującego Użytkownika.
VII. PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIA
- Kupujący może zapłacić za Zamówienie w jeden ze wskazanych poniżej sposobów:
- Kupujący może zapłacić za Zamówienie w jeden ze wskazanych poniżej sposobów:
- gotówką za pobraniem - w przypadku Umowy sprzedaży o wartości do 15.000 PLN - płatność do rąk przedstawiciela firmy kurierskiej w momencie dostawy Produktów,
- przelewem bankowym - w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy sprzedaży, na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony w mBank S.A. O/W-wa nr 50 1140 1977 0000 4170 8700 1018 (tytułem np.: Umowa sprzedaży NR _______),
- płatność za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych (karta kredytowa lub e-przelew - autoryzacja on-line oparta na pełnym szyfrowaniu połączenia (protokół SSL z możliwością wykorzystania 128 bitowego klucza szyfrującego) – płatność po zakończeniu procesu składania Zamówienia,
- e-kredyt – w przypadku Umowy sprzedaży o wartości od 300 do 7.000 PLN – płatność w systemie ratalnym mBank S.A. II Oddział Korporacyjny w Warszawie, nr konta: 72 1140 1977 0000 4170 8700 1010, KRS 0000107635, REGON 011524677, NIP 5260200187 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Wysokość kapitału zakładowego 224.500 PLN ZEPTER INTERNATIONAL POLAND SP. Z O.O. ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, infolinia: (22) 230 99 40 adres e-mail: info@zepter.com.pl, strona internetowa: www.zepter.pl, ze środków uzyskanych z kredytu udzielonego przez bank na podstawie odrębnej umowy i na warunkach w niej określonych (dalej: umowa kredytu) – zawarcie umowy kredytu po zakończeniu procesu składania Zamówienia i przekierowaniu na stronę internetową banku,
- leasing – w przypadku Umowy sprzedaży dla firm – płatność w systemie ratalnym ze środków uzyskanych z kredytu udzielonego przez Lease Link na podstawie odrębnej umowy i na warunkach w niej określonych – zawarcie umowy leasingu po zakończeniu procesu składania Zamówienia i przekierowaniu na stronę internetową operatora.
- przedpłaty - w przypadku Umowy sprzedaży o wartości do 4.800 PLN - możliowość spłaty zamówienia do maksymalnie 6 przedpłat, gdzie pierwsza wpłata musi wyności 20% wartości Umowy sprzedaży. W przypadku Umowy sprzedaży o wartości powyżej 4.800 PLN - możliwość spłaty zamówienia maksymalnie do 9 przedpłat, gdzie pierwsza wpłata musi wyności 20% wartości umowy sprzedaży. Uwaga towar zawarty w Umowie sprzedaży zostanie wysłany do kupującego po spłacie całkowitej wartości zamówienia.
- Dostawa Zamówienia realizowana jest na terenie Polski, na adres dostawy wskazany w formularzu Zamówienia, kurierem, w terminie uzależnionym od wyboru przez kupującego danego sposobu zapłaty za Zamówienie, tj. :
L.p. | Sposób zapłaty wybrany przez kupującego | Termin realizacji i dostawy Zamówienia | |
|
Gotówką za pobraniem | --> | 5 Dni roboczych od daty zawarcia Umowy sprzedaży. |
|
Przelewem bankowym | --> | 5 Dni roboczych od daty uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. |
|
Płatność za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych |
--> | 5 Dni roboczych od dnia zaakceptowania płatności przez operatora płatności elektronicznych. |
|
E-kredyt | --> | 5 Dni roboczych – od dnia dokonania pozytywnej weryfikacji wniosku kredytowego przez bank, co jest równoznaczne z zawarciem umowy kredytu. |
|
Leasing | --> | W terminie do 21 Dni roboczych, liczonych od daty wpływu na rachunek bankowy Zepter INTL Poland kwoty stanowiącej pełną wartość depozytu (pod warunkiem, iż Produkt będzie dostępny w Magazynie Centralnym). |
f. | Przedpłaty | --> | 5 Dni roboczych - od dnia dokonania całkowitej całej wartości zamówienia. |
- Przyjęcie Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę odbywa się w Dni robocze. Dostawy Produktów co do zasady realizowane są w Dni robocze w godzinach 8.00-20.00, przy czym jeśli firma dana kurierska pracuje w soboty – dostawa może mieć miejsce również w sobotę.
- Kupujący kwituje odbiór dostawy na liście przewozowym. Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona, a następnie podpisać list przewozowy, przy czym zaleca się także sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktów lub niezgodności ilościowej przesyłki kupujący powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera, co nie stanowi warunku do złożenia reklamacji albo skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Razem z Zamówieniem kupujący otrzymuje od Sprzedawcy wszystkie wymagane dokumenty, w tym kwartę gwarancyjną (o ile dotyczy), oraz dowód zakupu.
- W przypadku zakupu urządzenia do uzdatniania wody, montażu urządzenia dokonuje autoryzowany serwisant Sprzedawcy po uprzednim uzgodnieniu z kupującym terminu montażu.
- Sprzedawca, bezkosztowo dla kupującego, może dostarczyć Zamówienie w większej liczbie paczek w przypadku, gdy rozmiar przekracza Zamówienia rozmiary euro palety lub gdy waga Zamówienia przekracza 31,5 kg.
- Sklep jest odpowiedzialny za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego Produktu do chwili otrzymania Zamówienia przez kupującego będącego Konsumentem / Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z wyjątkiem gdy powyżej wskazany kupujący wybrał inny sposób dostarczenia Zamówienia niż wskazany przez Sklep.
IX .REKLAMACJE I GWARANCJA
1. W przypadku stwierdzenia wad zakupionych Produktów w okresie gwarancyjnym lub w okresie odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z Umową sprzedaży, kupujący daje Sprzedawcy znać, z których uprawnień chce skorzystać – z gwarancji czy z tytułu niezgodności towaru w z umową.
2. Zepter INTL Poland jako Sprzedawca ponosi wobec kupującego będącego Konsumentem odpowiedzialność za brak zgodności Produktu (towaru) z Umową sprzedaży, który ma miejsce istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu (towaru) do użycia, wskazany przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu), jest dłuższy.
3. Ponadto Sprzedawca (Gwarant) udziela gwarancji, w ramach której zapewnia odpowiednią jakość oraz prawidłowe funkcjonowanie sprzedawanych przez siebie Produktów, z zastrzeżeniem wyłączeń Produktów bądź ich elementów określonych w Karcie Gwarancyjnej dostępnej na stronie Serwisu w zakładce Dokumenty do pobrania.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.
5. Reklamacje mogą być złożone w dowolnej formie, np. w jednym z punktów przyjęć serwisowych Sprzedawcy (lista biur Sprzedawcy ze wskazaniem punktów przyjęć serwisowych dostępna jest na stronie Serwisu, telefonicznie pod numerem Biura Obsługi Klienta lub w formie elektronicznej na adres e-mail info@zepter.com.pl.
6. Produkt jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z tą umową pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomiłSprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
7. Ponadto Produkt, aby został uznany za zgodny z Umową sprzedaży, musi:
1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem Umowy sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy sprzedaży;
d) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
e) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy sprzedaży, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w punkcie 4 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w punkcie 4, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
9. Jeżeli towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
10. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z Umową sprzedaży. Wówczas Konsument jest uprawniony do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży (pkt X poniżej).
11. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z Umową sprzedaży, wartość towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
12. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył.
Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
13. Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta towar na swój koszt. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z Umową sprzedaży, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
14. Jeżeli towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, gdy:
1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
2) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
3) brak zgodności towaru z Umową sprzedaży występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z Umową sprzedaży;
4) brak zgodności towaru z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży;
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości towaru zgodnego z Umową sprzedaży.
16. Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
17. Konsument nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli brak zgodności towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z Umową sprzedaży jest istotny.
18. Jeżeli brak zgodności z Umową sprzedaży dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie Umowy sprzedaży, Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z Umową sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z Umową sprzedaży.
19. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
20. Postanowienia pkt.1-19 znajdują zastosowanie do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
21. Względem Przedsiębiorców prawo do rękojmi jest wyłączone.
X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu Zamówienia oświadczenie o odstąpieniu w dowolnej formie, w tym mailowo na adres info@zepter.com.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (wystarczy odesłać towar przed upływem tego terminu), chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. W takiej sytuacji – Sprzedawca odbierze Produkty za pośrednictwem przedstawiciela firmy kurierskiej na własny koszt po uprzednim uzgodnieniu terminu.
- Adres do zwrotu zakupionych Produktów: ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z o.o.
ul. Krechowiecka 38, 05-230 Kobyłka. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Jeżeli Konsument w trakcie składania Zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia Produktu w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, w tym również koszty zwrotu w przypadku, gdy Produkt, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas, kiedy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Serwisu w zakładce Dokumenty do pobrania, jednak oświadczenie może być złożone w dowolnej formie. Wzór formularza odstąpienia od umowy jest zawarty również w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., z którego Konsument może skorzystać w razie potrzeby.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. zamówienie indywidualne).
- świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (np. kawa, kosmetyki), której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb.
- Postanowienia niniejszego punktu stosuje się wprost do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Serwis jak i cała jego zawartość, w tym prawa do logo jak i nazwy Serwisu, wszelkich materiałów, w tym elementów tekstowych, graficznych, zdjęć, baz danych Zepter INTL Poland oraz poszczególnych usług, jak m.in. formularze, skrypty, przysługują Zepter INTL Poland i podlegają ochronie prawnej lub są zastrzeżone na rzecz podmiotów, których materiały, na podstawie współpracy z Zepter INTL Poland, są udostępniane w ramach oferowanych Użytkownikom usług.
- Użytkownik ma prawo do korzystania z treści zawartych w ramach Serwisu oraz usług świadczonych w jej ramach wyłącznie na warunkach określonych w Regulaminie.
- Jakiekolwiek wykorzystywanie logo i/lub nazwy Serwisu a także Zepter INTL Poland poza wyjątkami przewidzianymi w przepisach powszechnie obowiązującego prawa jest zabronione.
- Za przypadki niedozwolonego korzystania z Serwisu uznaje się między innymi:
- naruszenie autorskich praw majątkowych Zepter INTL Poland lub podmiotów uprawnionych z tych praw,
- naruszenie dóbr osobistych innych osób z wykorzystaniem Serwisu;
- nieuprawnione ingerowanie w jakikolwiek element Serwisu, w szczególności zakłócanie funkcjonowania usług, korzystanie ze złośliwego oprogramowania.
- W sytuacji odnotowania przez Zepter INTL Poland korzystania przez Użytkownika z jakichkolwiek usług świadczonych przez Zepter INTL Poland w ramach Serwisu wbrew postanowieniom Regulaminu, Zepter INTL Poland ma prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do danych świadczonych przez Zepter INTL Poland usług, na warunkach wskazanych poniżej, w zależności od zaistniałych okoliczności.
- Zepter INTL Poland jest uprawnione do zablokowania Użytkownikowi dostępu do danych świadczonych przez Zepter INTL Poland usług bez jego zgody, po uprzednim wezwaniu Użytkownika do zaprzestania naruszeń i wyznaczając mu co najmniej 7-dniowy termin, w zależności w szczególności od charakteru i powagi danego naruszenia oraz możliwości wystąpienia szkody po stronie Zepter INTL Poland lub jakichkolwiek osób trzecich, w następujących okolicznościach spowodowanych działaniem lub zaniechaniem Użytkownika:
- podania nie swoich, nieprawdziwych lub nieaktualnych danych,
- korzystania z Serwisu w sposób naruszający przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje,
- rażącego nieprzestrzegania postanowień Regulaminu.
- Zepter INTL Poland ma prawo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu oraz, gdy Użytkownik – pomimo skierowania do niego wezwania, o którym mowa powyżej - nie zaprzestanie naruszeń zgodnie z wystosowanym do niego wezwaniem.
- Użytkownik naruszający postanowienia Regulaminu ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zepter INTL Poland jak i osób trzecich.
- Użytkownik, jak i Zepter INTL Poland mogą rozwiązać Umowę w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. Umowy, z uwzględnieniem poniższych postanowień.
- Użytkownik, który zarejestrował się rozwiązuje np. Umowę dotyczącą prowadzenia Konta poprzez wysłanie do Zepter INTL Poland oświadczenia woli np. mailowo, umożliwiającego Zepter INTL Poland zapoznanie się z oświadczeniem.
- Zepter INTL Poland wypowiada Umowę poprzez wysłanie do Użytkownika stosownego oświadczenia na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy o prowadzenie Konta zostanie przesłane w ciągu 14 dni przed planowaną datą jego usunięcia przez Zepter INTL Poland.
- Zepter INTL Poland ma prawo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu oraz, gdy Użytkownik – pomimo skierowania do niego wezwania - nie zaprzestanie naruszeń w wyznaczonym terminie.
- Zepter INTL Poland dokłada należytej staranności, aby korzystanie z usług świadczonych w ramach Serwisu było dla Użytkowników bezpieczne, w tym przebiegało bez zakłóceń. W przypadku konieczności przeprowadzenia w szczególności prac serwisowych lub innych niezbędnych usprawnień mogących utrudnić Użytkownikowi dostęp do zasobów Serwisu, Zepter INTL Poland poinformuje Użytkowników o niniejszym w formie komunikatu wskazując przybliżony czas takich utrudnień.
- Zepter INTL Poland nie jest odpowiedzialna za szkodę wynikającą z niewłaściwego działania jakichkolwiek usług w Serwisie powstałych w wyniku działania siły wyższej, tj. okoliczności niezależnych od Zepter INTL Poland, których wystąpienia nie było sposób przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej staranności.
- Zepter INTL Poland nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku działania lub zaniechania Użytkownika, która ma miejsce między innymi w wyniku nieprawidłowego korzystania, w tym niezgodnie z przepisami prawa lub Regulaminem z usług oferowanych przez CSW Zamek Ujazdowski w ramach Serwisu.
- Użytkownik, który odnotuje niesprawne lub brak działania usługi świadczonej w ramach Serwisu, jest proszony o niezwłoczne poinformowanie o niniejszym Zepter INTL Poland np. drogą mailową na adres Zepter INTL Poland wskazany w Regulaminie jako właściwy do kontaktu, w celu umożliwienia podjęcia przez Zepter INTL Poland w jak najszybszym możliwym terminie adekwatnych działań diagnostycznych i naprawczych.
- Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu będą rozpatrywane w terminie możliwie jak najszybszym, maksymalnie do 14 dni od daty ich otrzymania przez Zepter INTL Poland np. na adres e-mail podany w Regulaminie, a Użytkownik zostanie powiadomiony o podjętych przez Zepter INTL Poland działaniach celem zamknięcia zgłoszenia, za pośrednictwem kanału komunikacji wskazanego przez Użytkownika, a w przypadku braku takiego wskazania – w ten sam sposób w jaki reklamacja została zgłoszona.
- Zepter INTL Poland jest uprawnione do zmiany postanowień Regulaminu w celu uwzględnienia zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, zmian funkcji oferowanych w Serwisie, wprowadzenia nowych usług w ramach Serwisu, doprecyzowywania kwestii budzących wątpliwości Użytkowników.
- Zmiana postanowień Regulaminu nie będzie prowadzić do utraty przez Użytkownika praw nabytych, jeżeli zostały nabyte zgodnie z prawem.
- Zmiana Regulaminu obowiązuje po upływie 14 dni od dnia opublikowania informacji o planowanej zmianie na stronie głównej Serwisu. Zepter INTL Poland będzie informować zarejestrowanych Użytkowników o planowanej zmianie Regulaminu również mailowo na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem obowiązywania Regulaminu w zmienionej wersji. Użytkownik, który nie akceptuje zmian Regulaminu zawiadamia o niniejszym Zepter INTL Poland drogą mailową e-mail na adres: info@zepter.com.pl, co jest jednoznaczne z wypowiedzeniem przez Użytkownika Umowy, w tym dotyczącej Konta, i jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z Serwisu.
- Nie będzie potrzeby wprowadzania zmian do Regulaminu w przypadku m.in. zmiana formy i/lub charakteru prowadzenia Serwisu, w szczególności zmiana oprawy graficznej Serwisu, dodanie nowych funkcjonalności itp., o ile zmiany te nie będą sprzeczne z postanowieniami Regulaminu, w tym nie będą prowadzić do utraty praw nabytych przez Użytkowników.
- Zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1466) Sprzedawca jako dystrybutor sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Sklepie zobowiązany jest – dostarczając zakupione Produkty w postaci sprzętu elektrycznego lub elektronicznego – nieodpłatnie odebrać od kupującego zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny w miejscu dostawy, o ile zużyty sprzęt jest kompletny i tego samego rodzaju oraz pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. Chęć oddania zużytego sprzętu elektrycznego lub elektronicznego spełniającego warunki, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, kupujący winien zgłosić Sprzedawcy w trakcie składania Zamówienia, wybierając opcję „TAK” w odpowiedzi na pytanie: „Czy chce Pani/Pan oddać zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny tego samego rodzaju i pełniący te same funkcje co sprzęt zakupiony w ramach niniejszej Umowy sprzedaży?”. W przypadku zaznaczenia ww. opcji, zużyty sprzęt zostanie odebrany od kupującego przez przedstawiciela firmy kurierskiej dostarczającego zamówione Produkty, pod warunkiem przygotowania go do odbioru w formie paczki. Wybranie opcji „NIE” w odpowiedzi na powyższe pytanie będzie skutkowało brakiem możliwości odebrania od kupującego zużytego sprzętu elektrycznego lub elektronicznego podczas dostawy zakupionych Produktów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zmiany przepisów. Wszelkie spory powstałe w związku z korzystaniem z Serwisu lub ze stosowaniem Regulaminu, w przypadku gdy Strony są Przedsiębiorcami, rozstrzygane będą w pierwszej kolejności polubownie, w drodze stosownych negocjacji. W przypadku niedojścia przez strony do porozumienia, spór między nimi będzie rozstrzygany przez polski sąd powszechny właściwy dla siedziby Zepter INTL Poland.
- Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, co może nastąpić m.in. poprzez:
- skierowanie wniosku do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Handlowego o przeprowadzenie mediacji, lub zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Więcej informacji na temat tejże procedury znajduje się na stronie www Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php;
- uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów;
- wykorzystanie internetowej platformy ODR służącej internetowemu rozstrzyganiu sporów i dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw Konsumenta ani praw Przedsiębiorców na prawach konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa, które stosuje się w pierwszej kolejności, przed postanowieniami Regulaminu.
- Zepter INTL Poland przetwarza dane osobowe zgodnie z Polityką prywatności.
- Regulamin podlega przepisom prawa obowiązującym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w szczególności przepisom Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sprzedawca oświadcza, iż jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i jako członek tego Stowarzyszenia zobowiązany jest do przestrzegania Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej, z którym można zapoznać się na stronie internetowej stowarzyszenia pod adresem: www.pssb.pl
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 22/07/2024 r.